this will never be the same.
kerry
18
luton/nottingham
england
my blog consists of a shit load of models, naked ladies and los campesinos! references because i love them.
i will follow back if i like your blog.

this blog makes me look like a stoner lesbian Home Message history random My FaceMy PhotosPersonal Theme
Next →

So I just had a massive cry with my mum and she apologised and now I feel bad for that post but meh.
I’m a dick.

Fuck off.
Fuck off fuck off fuck off.
If you don’t have any faith in me how do you expect me to have confidence or faith in myself?
I know I’m a piece of shit, I know my clothes are scruffy, I know my hair is scruffy, I know I’ve wasted a year at uni. I fucking know. That’s why I’m trying to change.
Now my mascara is running and I look even scruffier eugh fuck off.
I haven’t got money to buy a new jacket or new clothes, oh yeah that’s cos I drink it all. Yes I know I drink a lot. Grown up with a pair who drink a lot and no I’m not blaming it on that but I’m sure it does make some form of difference.
I need to fucking get in the navy and really fuck off this time.
It appears Nottingham wasn’t far enough.

overestimatethegirl:

Dear people of tumblr,

Can we please stop affixing ‘porn’ to everything?? That is just some tasty looking food not ‘foodporn’. Actual ‘foodporn’ would either be 2 food items partaking in sexual acts or like someone shoving a minimilk up someone elses butt. Ya feel?

Don’t even get me started on ‘handporn’ and ‘hairporn’ and the like…

Out of anything, you had to pick a minimilk

It’d be great if Issy or Scott changed their icon to something that isn’t the same as the other one.
It gets confusing kids, I hate you.

So who’s gonna celebrate sex and fertility (minus the fertility bit) with me eh eh eh?

#wow I need to get laid#it's been 17 days#eugh#writing
So who’s gonna celebrate sex and fertility (minus the fertility bit) with me eh eh eh?

I wanna get away and travel the world and earn myself some actual money, I hate not being totally independent.
I’ve never been totally independent but I want it to happen now.
If I get it, I’ll be navigator and second to the pilot on either a Merlin or a Lynx helicopter and I’ll be either rescuing people, busting Somalian pirates or just looking out for enemy and I am just so excited.
I will meet so many people, serve my country and do what I’ve wanted to do for years.
The only thing I am worried about is the fitness test but I now have something big I want to work to and actually achieve to change my life.
Oh man.
Imagine in like 40 years I became an Admiral.
Wow.
I just wanna go now.

I want two weeks tomorrow to hurry up, and then I want my interview and then I need to get fit and do my physical and medical tests and then I need to get a place and then I need to do training and man I just wanna join already.
I’m so excited.

I am so not looking forward to tomorrow. Like at all.

I have never had someone cum on my face but that gif was hilarious.

I was just writing this long ass post about joining the Royal Navy and now it’s deleted and I am annoyed.
It basically went like.
Considering joining the Royal Navy.
Don’t like my uni course.
So many opportunities with the Royal Navy.
Travelling, good promotions, friendships, serving the country etc.
Could be a mine clearance diver where basically I dive and dismantle mines and save the seas.
Hard fitness test that I’d really have to work for.
It’d be so worth it though.
I could even apply for steward catering services as a submariner where I would basically travel around the world presenting wonderful food, possibly even to royalty and I could even be in control of the submarine for example it’s depth and direction/speed etc and it’d be great I wanna do it.
I’d basically be looking after the submarine I reckon, well the people inside anyway.
I definitely think it’s something I’m gonna go for.